2009-06-15

trött hezt, men ska inte sova, ska tanka

Den typiska normen.

Det leker barn utanför fönstret på sparkcyklar, antar att de är syskon, flickan har en rosa sparkcykel, rosa hjälp och rosa diverse skydd på knän och armar. Pojken har blå hjälm och blå sparkcykel, svarta skydd och blå tröja.
Tänker då såhär:
suck...

Hade jag haft barn skulle alla ungarna fått ha samma kläder haha med etiketter på så jag skulle veta vilka snorvalpar som är mina på lekparken. Kul att komma hem med fel unge då, bah ojdå Frida sa du? Då är du inte min, hejdå.
Ska aldrig ha barn thats a fact, ska spendera alla pengar på mig själv, mitt hem, på vänner, husdjur och bil.

Nä orkar inte ens prata om könsroller, blir så frustrerad, så istället tar vi my life. Åker till Sörviken på onsdag i tattarbuss *hatar buss*, då ska jag fiska, äta sill och leta smultron i skogen, baka paj, plugga teori ;CCCCCCCCC klappa alla katterna, äta, kakla i badrummet.

Inga kommentarer: