2009-06-11

hejsan

- Det är inte Fucking jävla kuk åmål och 1998 längre, byt ut de vita brallorna, svarta stringen och filatröjan PLZ, kollade ut genom rutan och där gick två fucking åmål brudar och en moppekille med sin fula moppe.

- Gick ut, fick vända om, blev angripen av en svärm köttättande myggor norrland + lite regn = pestens tid

- Varför ska det alltid bo reatards eller alkisar i samma trappuppgång som mig? SOM BRÅKAR???

- Önskar jag var Kapten Haddock nu med fyllestjärnor ovanför huvvet, har ont i hövve, jävla kaffe damn you.

- Varför i hela helvete ska allt jag vill ha vara dubbelt så dyrt? lackar ju

- Igår kunde jag inte sova för att jag tänkte så mycket på vad jag vill ha för möbler och saker i min lägenhet i Härnösand, tänkte på hur jag ska måla, vilken färg, käksbänkar osv *handy*. Johan pratade också i sömnen han sa: "Varför är jag så trött för?"

- Sur på att garanti typ inte täcker ett piss, hääär får du ett års garanti men det täcker inte de 5000 vanligaste skadorna eller problemen som kan uppstå, bara om du råkar svälja telefonen hel, påslagen tillsammans med köttfärsås. ANNARS INTE, SO GO DIE

- Mina fina ansiktsvatten är snart slut, och de får inte ta slut, jag ruttnar om de hinner ta slut innan jag köpt nytt ;(

- Är så jävla less på alla anti-rökare och rökare i metro som ständigt ska pika fram och tillbaka på varandra, skaffa ett liv.

- Är så fattig att jag måste åka buss hem till midsommar i 7 timmar, planerar att vara vaken hela natten, ta med en kudde, musik och en korsordstidning och en petflaska vin, annars står jag inte ut. Förhoppningsvis kan jag vara avdäckad hela resan *skönt*

- När jag blir stor ska jag ha ett gigantiskt bubbelbad (bubbelbad för att jag inte kan stava till jaccuzi?)

5 kommentarer:

esther linnea sa...

haha, älskar att höra om vad folk säger för sepe saker i sömnen

masha sa...

"Önskar jag var Kapten Haddock nu med fyllestjärnor ovanför huvvet"

*är typ det* *vill inte vara det nu*

ronny sa...

Katten: Haha ja, jag verkligen älskar när man lyckas höra vad folk säger i sömnen. Skitkuö då Johan spelade WoW förut, han brukade då babbla om det mitt i natten haha.

masha: höhö jag har flarran i kylen bara att korka opp ikväll.

masha sa...

*slutar jobbet snart* *går till systemet*

ronny sa...

*har öppnat vinet börjar bli på lyset* hejja fredag ------ alla studenthoror