2009-06-21

på tisdag subba ska du fanimej börja plugga teori och sluta lata dig.

Kollade supersize vs superskinny tidigare idag, bruden som var med hade exakt samma vikt, längd och BMI som mig, enligt programmet har jag då 14kg undervikt, asså kan inte stämma för 5 öre. De insisterar då att jag ska väga över 60kg (inte för att det är mycket men), kånga på den vikten? Nää min rygg dödar mig redan... ibland.

Haha jag och brosan tävlade om vem som skulle komma först in genom dörren från soptunnan, vi skrattade som två tards som rymt från menthispan, helt underbart utomhus sena sommarkvällar *hjerta på de*

Älskar matdagböcker, har nog fört matdagbok i hur många år som hellst, och när jag inte skrivit ner det på papper rabblar jag i huvudet vad jag ätigt under dagen, så:

55cl pepsi (där sprack min - drick bara läsk på helgen sopa), hallon, björnär och grädde. En och en halv stekt färsk torskfile med ett ton skirat smör och kapris på, sallad, wok, keso. Vatten, 2glas juice, nästan två mackor, en med mögelost en med smör och salami. 2 hallonmunkar, en tårtbit.

Nu ska jag kasta mig på bingen och läsa gamla serietidningar jag hittat, och pyssla och knåpa i uppfinnarjocke-tidningar.

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)