2009-06-05

schlött

Gillar inte när håret luktar nyfärgat, tror att radioaktiva saker ska lukta som nyfärgat hår, alltså känner jag mig radioaktiv. Kom just på att det är nationaldagen imorgon = röd dag = ALLT stängt, syftar nog mest på systemet, orka dra in till stan nu? Looking like a atombomb.

Blev akut sepehungrig, finns inget hemma åååh, men snart är jag på S4 av nip/tuck det är bra.
Jag brukar ibland möta Johan när han går hem från jobbet mitt i natten, och i tisdagsnatt när vi var på väg hem var det vääärsta polispådraget efter vägen just där vi skulle gå, alla snutarna bara skrek rakt ut till någon snubbe att han skulle kasta sig på backen, händerna ur fickan osv, var lite Cops över allt det där. Läste i tidningen dagen efter att det var någon pundare som misshandlat sin morsa och var beväpnad, folk, suck....

Inga kommentarer: