2009-06-14

aldrig mer en flarra på en timme noway hosé

*tankar som fan, ipred kan suga pung* kollar breaking bad, fattar inte vad jag läst eller uppfattat när S2 kom redan i början av det här året :O iaf bra för nu har jag något att se på mmmm najs.

Gud den där två pers festen hos min gamla klasskompis slutade i katastrof, jag tror jag drack upp hela vinflaskan på under en timme, sen något annat, sen är det svart, totalt svart, vakande upp klockan 4 på morgonen i min egen säng av att Johan kom och skulle sova, jag bah???? öh vad hände? ungefär. Sen klockan 8 på morgonen vaknade jag igen av att jag behövde spy. Sen sov jag och sov och sov, var vaken och somnade igen på kvällen, och sov hela natten. Lite tärd nu då, haha hade inte suttit fel med vin nudå.

Umgås ju aldrig med fanskapet, känner mig dum och pinsam som fan och får den där 14-åriga känslan över mig *kan aldrig ta hand om mig själv, måste spy överallt däcka och dö* FYFAN VAD PINSAMT. Har typ inte pratat med honom sen dess, men så kan det gå. Han betalade tydligen en taxi hem åt mig som jag hade blivit inforslad i, fattar inte hur jag ens kunde komma in i lägenheten som???

Jag funderar på att köpa mig en bärbar dvd-spelare så jag kan lägga över film och serier på den och ha med på resan på onsdag, annars dör jag, fyfan vad jag dör, jag hatar bussresor och resor överhuvudtaget som tar mer än en timme.

Innan jag däckade och dog var jag iaf hot, ska klippa mig om två veckor

2 kommentarer:

Anonym sa...

hottie!!!

ronny sa...

**: = PUSS