2009-06-28

gullejohan brukar alltid glömma och tappa bort saker, förlägga och inte hitta igen

Snart kommer gulleJohan ner hit, gissa vad man ska göra då? fiska heeela tiden, det är såååå kul att fiska! Sätta på mask är en annan femma, men det gör ju Johan hehe. Så flyttar jag snart, kommer kännas jävligt konstigt att sova ensam, vakna ensam, göra allt ensam. Jag har inte bott riktigt själv någonsin. När jag första gången flyttade hemifrån 16år och liten bodde jag med någon annan tönt i ett år, sen skaffade jag egen lägehet, men det var nästan alltid någon där, Cathrine t.e.x. hon bodde i princip hos mig innan Johan flyttade ner, sen flyttade jag opp till norr, och nu ska jag ner igen, men den här gången själv och med 5 år på nacken med Johan.
Kommer nog inte riktigt förstå det stora hela tills jag väl står det med flyttlastet i Härnösand och ska bära in alla saker. Helt ärligt känns det förjävligt att tänka såhär "i två år kan jag inte bara öppna ögonen och se den människa jag vill se när jag vill"

I Härnösand bor iaf Molly och katten och det är jäkligt bra, så Natalie om hon inte flyttar till skåne av alla ställen vill säga.

Haha var förfan Dexter maraton igårkväll, men fick ge upp när klockan blev över 1, orkade inte. Och varje gång introt satte igång på avsnitten trodde jag telefonen ringde, hehe man är väl fancy och har dexterintro som ringsignal.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

vad sjutton gör man i skåne av alla ställen? :3
gud så varmt det är, vågar inte vädra ordentligt för det kommer in tusen spindlar och annat äckel. PUSS.

ronny sa...

Hon sökte typ en skola där lilljäntan.
Menuuhuu flugsmälla som gäller!!!