2009-06-17

dog inte på bussen, happyface, nu leter jag efter peeling och moist på inetz

Klev upp halv 6 imorse, det gjorde så fruktansvärt ont i hela kroppen när jag klev upp med bara två timmars sömn på morgonkvisten. Men min geniala plan funkade, sov hela bussresan ner från Luleå, precis hela, vakande någongång i Ö-vik och bah wohoo, fan vad hungrig jag är så jag åt upp min färdkost:
2 passionsfrukter
1 kiwi
2 små yoghurtar
halvliter blåbärssoppa
en mini japp
lite festis

snacka om att jag fick springa och drilla stup i kvarten av all blåbärssoppa. Glad över att bussresan kändes som 1 time och inte 6 1/2. De övriga resenärerna trodde säkert jag hade diabetes, eller rännskita haha.

Är lagomt less på alla fucking stugsvennar som vartenda år, samma tradiotion och elände ska fira midsommar här på landet. De börjar med att klippa gräset konstant två dygn innan midsommarafton, sen startar hela kalaset klockan 12 på dagen D, skrik, skrammel, skitdålig musik, sen blir alla döpackade, drar till grannens årliga fyllefest, där är musiken sämre, och sen ska det spelas kubb FYFAN I HELVETE VAD JAG HATAR KUBB, kasta veklabbar på backen? guuuuud vad kul *not*. Haha midsommardagen är ändå bäst då är alla semesterdårar halvdöa så det är knappnålstyst i hela byn *njut*.

Tycker midsommar är en överreklamerad skithelg, den är typ till för de rediga ikeakärringarna och brännvinssvinen som jobbar på ica. Jag ska iaf "fira" min midsommar med sauna, barfota i gräset och ett ton av mammas mat. Hane loosers, bye!

Inga kommentarer: