2009-06-22

alla sugrör är slut så måste dricka saft och sådant ur glas *grin* hejdå tänder

- Jag ska flasha bröna om jag får 500kr
Johan- ;CCC
Asså det säger jag jämt, för 500kr gör jag det, inte så att jag ska stå där i 1 timme utan det är flash tittut-slut. Då tar man horpengarna och gör något kul för dem wohoo. I sommar ska jag bada naken, badade faktiskt aldrig något förra sommaren, lika bra att göra det storslaget i år.

Här i inavlade skitkramfors finns det en skitgubbe som jag hatar och han tycks alltid vara och handla på samma ställen som jag, varje gång han ser mig börjar han gå jätte långsamt, plocka fram en cigg och glo som fan, han väntar på att jag ska säga hej eftersom jag gjorde misstaget att hejja åt honom en gång EN GÅNG för flera år sedan då jag inte visste att han var en skitgubbe. Varför dör inte pedofiljäveln snart för? Haha inavel och Kramfors går hand i hand, det bor en familj inte så långt härifrån som är tards. Morsan har en utvecklingsstörd son med sin egen son, hur sjukt är inte det egentligen? Vafan tänker folk med, det är inte så att de är födda på 1800-talet och levde i en miniby omringade av dinosaurier och inte kunde träffa några andra människor.

Min hy gjorde transformers på en natt *glad i själen* nu är den så gott som fresh igen, och jag lusläser om sampar och dermalogicakrämer samt lite andra. Jag gjorde också debut idag, åt m&ms peanut haha snart är påsen slut = gött, men jag får ångest över tändernam så fort jag äter sötsaker som fastnar fast i tänderna inbillar jag mig att de fräts bort, de borde uppfinnas ett tandskydd man sätter in över tänderna när det ska till att ätas och drickas, på så vis skulle vi slippa plack, karies och missfärgningar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

har morsan en son med sonen++???????? nu måste du berätta!!! :O

ronny sa...

anki: Haha men det är seriösa fuckheads asså, vet inte hur gammal den handikappade sonen är nu, iaf över 30+, och snart dör nog morsan för hon är old *the story of kramfors*

esther linnea sa...

vi kan flasha titsen tillsammans, behöver pengar! om man får dölja magen höhö eller äta bara havregröt och vatten veckan innan.

ronny sa...

Haha din lilla mage är nothing!!! flasha ALLT! betalar i pantflaskor <3

esther linnea sa...

hahaha pantflaskor :D
ps. SAKNAR DIG MED SNÄCKAN :*