2009-06-24

Några anledningar till varför jag vill åka till sthlm i sommar

* Gå på NK, har aldrig varit på NK

*Gå på acneshop, har aldrig varit i en affär som typ bara säljer acne

* Gå på grönan, har bara varit där en gång

* Dricka vin i en park med civilisation utan att snuten kommer (park i norrland = snuten kommer)

* Hade nästan kunnat träffa Anki på vin

* Gå på skansen och titta på pappegojjor och annat kul

* Kolla in beyond retro

* Kolla in massa andra affärer

* Äta sushi och frukost ute

* Leta reda på det askassa cafeet jag var på första gången jag besökte sthlm

* Har aldrig sett the old streets of sthlm

* Spana efter Sasha

*fest*

6 kommentarer:

Milla sa...

Kom till stockholm och hälsa på dina fans! :D (haha)

esther linnea sa...

jaaaa stockholm <3 stockholm är det finaste som finns, jag älskart, dregel.

ronny sa...

Milla: Haha då får du fan vina med mig i stan!
Sepekatten: asså att vi aldrig varit där tillsammans är den jävla skam!!!!!

masha sa...

asså kom vettja, ska visa dig allt bra. vinade i park senast igår. ingen snut, bara gott.

ronny sa...

masha: borde really dra ner i augusti då jag får studielån *hey big spender*, då vill jag se de bästa shopsen stan har!!!! :DDD

Anonym sa...

"Hade nästan kunnat träffa Anki på vin" NAAAW sötis. inte hade utan SKA! hoppa av tåget här nån timme o åk vidare sen :P vi går till boulongern = mitt i stan = inga poliser "nästan-norrland" :D

aldrig varit på NK? jesus kvinna. åk imorron!!! deras skor o fuckin väskor är TO DIE FOR