2009-06-04

Hemma heter inget sitt rätta namn, örongott = kråka

VA? 22:00-någonting tog jag första glaset nu är klockan 00:00 och flaskan är tom ;( piss. Jag tror det är mina finska gener som tål spriten så bra, jag kan dricka hur mycket som hellst och ändå stå på benen, men när det kommer till öl (gissar på kolsyran) spyr jag efter 6st
Asså jag gillar ju mac, men iphone hallå, den kan inte ens filma, menar vilken jävla b mobiltelefon som hellst kan filma, haha och den kan inte skicka mms förens nästa månad typ, vill ändå ha en, men mest för att surfa kanske ipod tuch är bättre dårå. Whatever. Vill mest bara ha en minilaptop, då i mac och vitt.

Köpte skor idag för 200kr, haha hemma hade de kallats för "skitladder" ungefär som att flipflops alltid kallats för "pisstofflor" jag trodde seriöst de hette pisstofflor innan år 2000 typ då flipflop slog igenom fett. Då jag fick förklara för pappa att de inte heter pisstofflor, han sket väl i det. Pisstofflor är ändå de skor man använder då man går ner och upp ifrån saunan PUNKT!

Inga kommentarer: