2009-06-07

Ska bryta svensson och ta på mig något snyggare än mjukisbyxor nu

Kuken i buken vad trött jag är, somnade kanske 4 inatt, vaknade halv 1 idag, regnar ute och är svinkallt. Åt minilite fil & flingor med jordgubbssylt och ett kokt ägg med kaviar till "frukost", nu vet jag inte vad jag ska äta till middag, vill gå och köpa en påse OLWs dillchips och en stor folköl att äta istället, folköl bara för att det inte finns riktig öl på vanliga affärer = BAD! Öl och chips förknippas med tjocka killar med fetaste ölkaggen, känner mig så nu förutom att jag luktar som nybakta bullar. Smörjde in hela kroppen i lite lukta-gott-skin-smoothie mmmm.

Men nu kom ju solen, kanske ska fixa håret dårå, nej jag vet vad jag vill ha, jag vill typ ha något bulligt att äta typ wienerbröd men inte wienerbröd, bäst hade det varit med en liten bit princesstårta. Haha jag tänker alltid på bullar, chips och annat onyttigt då jag ser folk som är ute och joggar alldeles för sent på natten, tänker typ att de suttigt och myst framför tv:n hela kvällen och svullat massor med goda onyttiga saker, sen fått tjock ångest och dragit sig ut på en joggingtur, den vanliga tråkiga svensson stilen.

Brukar också gissa på vad folk köper mitt i natten då man ser dem sneaka in på Statiol 00:38, brukar vara läsk, chips, öl, snus, cigg, varmkorv, godis, ibland cd-skivor. När jag får cravings brukar jag köpa en påse Dragster Super Sura på Statoil, det är fan godaste godiset.

Inga kommentarer: