2009-06-25

Nu ska det till att maila alla sepeskadade traderaköpare, tangentbordet glappar ------

Sitter här ren som fan, skrubbade seriöst i 100 år på kroppen när jag badade bastu och skållade mig i duschen. Känner mig som en ekonomichef, traderar nämligen ut Johans samling av starwarssaker, auktionerna går snart ut och det klirrar in pengar hehee synd att de inte är mina.

När jag tänker på seriös shopping tänker jag stort, mycket pengar, fina saker. När man spontanköper plagg på H&M kommer man sällan upp i summor över 700kr, sen är de plaggen mest glad för stunden, nästa dag: tråkiga. Inväntar studielån som ska komma i augusti hehe och då tänker jag spendera allting på nolltime, jag tänker minst 4 supervärda plagg - hej sthlm.

En annan grej som ligger i planera utan att vara ett tråkigt vanligt par som åker på charter till las palmas, som glor på norrmän och fotograferar husvagnar med engångskameror, är just charter. Asså heaven åka iväg, blir ändå 22 till hösten och det ska firas med en break någonstans utan svenska turister, det blir säkert dökul. Lär ju simma med ölen ovanför vattnet och en halvdränkt cigg i mungipan bah: blublubbb.

Vill ha den här litegran, men inte naken under.

Inga kommentarer: