2009-06-09

huga fifaen

juääck jag är ingen rosettbrud, för den delen ingen hjärttjej heller. Hatar fan rosetter, så jag ska sprätta bort de på mina simpla 200 kronors pjux. Fatta vad noga jag var med allt då jag var liten, minsta lilla detalj jag inte gillade på något hindrade mig från att ta på mig den dääär tröjan, eller de där vaaarma skorna, eller att köpa de däääär byxorna. Att matcha kläder och annat var också döviktigt, färgerna fick inte bryta med varandra, så det slutade ofta med att jag iaf i 3:an 4:an på grundskolan hade en hel outfit i samma färg men kanske i lite olika nyanser jag då tyckte var superfint.

Hehe funkade ju att tvinga folk att kommentera här, men... vet att ni är fler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ärju här!!! din gubbe börjar växa upp till en redig karl! kommer ihåg när han var typ 16 HAAHAHHAAA ppooooojke

esther linnea sa...

åh men vet du rosetterna på skorna passar ju fab till dina fina jeansoutfits, man bara *dregel..* :3 fast om du inte gillar dom så av med dom!