2009-06-19

sämsta midsommaren so far

När man kommer hem till skogen igen finns det tv med alla kanaler ever! Jag ångrar att jag tittade på nyheterna, läste tidningarna och glodde CNN i en timme. Världen är en katastrof, när man inte följt med världen på ett tag känns allt ganska fint, men sen pang, verkligheten är piss. Alla mord, krig och annat dåligt ;C

Sista avsnittet av Breaking bad dårå fan så snopen, man bah gapar för att det är så avkapat mitt i allting, nu får man väl vänta i sisodär 1000 år till innan s3 kommer buhu blir arg och ledsen.


Vad ska jag nu se? S5 av nip/tuck är så dålig att man vill självdö när man tar sig igenom avsnitten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du tankar true blood istället! ;)

masha sa...

true blood är sådär, tycker jag. men asså s4 och s5 av nip/tuck var båda ren pina för mig.

ronny sa...

Sry anki jag gav tru blood en chans och tyckte det var lite väl segt o__O.

masha: skam, för de första s av nip/tuck är så bra!