2009-06-02

Jag har aldrig gillat kyckling, men ibland köper man ju en macka som det är kyckling i, ska sluta, så jävla synd om alla höns *dåligt samvete*

Wohoo lillördag imorgon, ska köpa vin och godis sen ska jag se på skräck, Johan köpte en liten skräckbox som jag verkligen ser fram emot att få plöja igenom. Undrar vilket vin jag ska köpa? När jag ändå är på bolaget ska jag kolla upp vad ett vin heter som jag brukar dricka men aldrig någonsin uppfattat namnet på haha *full*
Jag är så dubbelmoral, tycker inte om att läsa artiklar och annat i tidningar där det blandas engelska och svenska, men att skriva det själv eller läsa andra bloggar som slänger lite hit och dit med svengelska är ok. Kanske för att en tidning känns mer seriös men egentligen inte är det.

Snart ska man rösta också, jag har inte ens bestämt vilket parti jag ska lägga min röst på, blir ju vänster, kan ju fan inte rösta blått helvete heller, men ja, ska ta mig tid och läsa igenom lite saker, funderar på miljöpartiet kanske, men har inte så benhård koll på politik, dåligt av mig, jag vet.

Man kanske ska platta håret nurå och kasta på sig en exklusiv mask i ansiktet och glo lite serier.


-----UPDT
Haha när Natalie var här var det typ såhär:
*öppnar vindunken*
45min senare...
Natalie - Har du just svept 10 glas vin?
Jag - Öhhh ja
Natalie - Fan hardcore, du är inte ens påverkad
Jag - Ja hardcore, nu går jag och diskar.

Inga kommentarer: