2009-06-08

nu skiter jag i det här, ska hänga på sofflocket och dricka kaffe.

AAAHHHH *städmani*
Jag hatar den jävla vardagsrumsmattan från IKEA som seriöst suger åt sig allt skräp i hela universum, måste köpa en ny hatar IKEA.
Vardagsrumsbordet, same shit, målade om det i lackfärg och det suuuger åt sig damm ;(((((
ALLA JÄVLA IKEAMÖBLER HÄR INNE!!!!
IKEA BESTÅR AV:
Packade spånskivor med ett "fint" yttre, som endera:
1. Alltid repas och blir fula
2. Suger åt sig damm som satan
3. Har man en gång skruvat ihop skiten kan man inte skruva ner det igen för då går allt sönder *åh suck för barnarbete haha* nej okej, hatar barnarbete.

När jag blir rik ska jag aldrig mer köpa barnarbete och aldrig mer besöka IKEA.

När jag har städat och dammat allting här för 67987392 grr den här månaden kan jag få inre ro igen, jag tycker alltid allting är skitigt, inget duger, ska köpa BANG OCH SMUTSEN ÄR VÄCK.

Jag är nog en sån där hagga som kan åka bort två veckor och under tiden jag är borta hyr någon en städfirma och städar allting shiny rent, när jag kommer hem igen börjar jag städa igen för att jag tycker det är skitigt, inget duger någonsin. Vänta bara tills jag är rik och har villa, jävlar det ska vara fancy där alltså och RENT såklart.

Weeds är tillbaka, jehoo för det, snart är alla nip/tuck-avsnitt kollade. Gud vill vara James i Nip/Tuck, inte en bov men rik och snygg med dyraste bilen i stan, det är så jag ser mig själv i framtiden. *parkerar dyraste bilen, så kan folk börja glo på bilen, sen på mina skor, mina ben, och mina kläder, och sen mig* alla bah *gap vill ha*. Ska se lite The Stand nu, den är ju bara 6 timmar lång och jag har redan sett den två gånger förut, skitbra film älskar alla Kings filmer.

En bra sak att det äntligen är vanlig vecka igen är att jag ska köpa vin och sushi imorgon mmmmmm, ska äta hamburgare ikväll gött. En dag blir jag nog veggo igen, har till och med köpt en vegetarisk kokbok (i vintras men). I hela högstadiet + något/några år till var jag veggis, då dog jag för jag åt så jävla fel. Tror jag börjar med att utesluta alla mjölk och glutenprodukter sen får jag gå där efter, åt ju palt fan vad man dör av det om man är glutenintollerant uuh. Asså inte för att jag vräker i mig mjölk och sådant, men jag menar det slinker ju ner choklad, bröd från hamburgare, knäckebröd, palt, kanske någon najs mjölig gräddig efterätt.

Inga kommentarer: