2009-06-22

ja e fatti bonndräng

Imorgon ska jag fan köpa en veggipanpizza, nytt favvo i frysdisken. Tänkte om man kastar på ett fett lager med puder i fejjan att man hindrar solen från att steka på ansiktet då, kanske funkar? Vet inte vad min hy håller på med just nu, den är sååå känslig, tror jag fått stessutslag på kinden och hakan, inte ok, och jag har glömt mina två bästa ansiktsvatten och serumsaker i luleå ;C funderar nästan på att klicka hem nya, börjar ändå sina. Och i svängarna föröker jag hitta den ultimata fuktkrämen för ansiktet, blev svårt då det kom till krämer, finns sådär 7000 miljoner, brukar ofta gå efter folks recenssioner.

Minns en så sjukt fin dokumentär om Chris Isaak, hela rullen var filmad på hawai tror jag och själva fim och foto var så sjukt fint. Ni vet väl vem Chris är? Han som hade videon med supermodellen Helena Christensen som krälar halvnaken i sanden medan han sjunger Wicked Game med porröst, tror också videon är svartvit. Han överhuvutaget som artist är inte speciellt intressant, men som person verkade han vara djup och fin, gillar han bara därför.

Idag gjorde jag också arraksbollar de blev ganska bra fasten jag inte hade något chokladströssel. Men kuk hela webben är mongolid, körkortsfanskapet och internetbanken är nere, hallå? Undra om man ska köpa fiberwig mascara när det blir time to change, alla tycker ju att den är sååå fantastisk.

4 kommentarer:

esther linnea sa...

tycker reklamen för fiberwig är sämst, ögonfransarna ser ju inte ens imponerande ut :C

masha sa...

alla 90-talsvideos var svartvita. haha.

du borde ha solskyddsfaktor i pudret. eller köpa id bare escentuals foundation, rätt billig på ebay. har solskyddsfaktor och är bra för hyn, bättre än att gå utan!

ronny sa...

sepekatten: haha w00t? har inte ens sätt reklamen, bara typ japnaska på youtube, alla chingchongs bah chinching myke braa!! KÖP! Ska prova

ronny sa...

masha: 90-talet var fint hehe.
Jag är som en jävla sopsäck när det kommer till foundation, jag har inte den blekaste aning om hur man ska lägga det i ansiktet utan att man ser ut som en ihålig porost, har ju foundation av id men no clue lixom. Använder transparenta puder menvafan blir ju stekt ändå ;C