2009-08-31

Jag är den utvalda, att alltid bli mest särbehandlad, aldrig vinna något, aldrig ha tur någonstans

Ska halshugga mig själv, kanske jag vaknar klockan 06:00 imorgon och tar mig på brännboll, förlåt alla ni som tycker det är så satans roligt att göra aktiviteter med främlingar i ny klass, tycker det är skitlöjligt, skittråkigt, jobbigt och ansträngande, så blir man både ful och ansträngd på köpet, pallar inte med sådant. Pallar inte med folk som bah aaah men har ju läst matte a, b, c, d, e....???? OK!!!!!!!! Har inte jag bryr mig inte hejdå. Okej att jag är en sur jävla hora som hatar allt och alla hela tiden, men gud har glömt mig här på soptippen/Sverige.
Hoppet låg på topp imorse, checkade av att det inte var regn. Kom fram, massa bruds och brudlärare, klasserna delades upp, jaha ensam brud kvar? DET HÄR HÄNDER INTE, kollade runtomkring mig och kvar stod ja? de man nu redan dömt ut efter kroppsspråk, kläder, gångstil, frisyr och röst och sorterat in i kategorin "lite slow och tråkiga". VAD ÄR MENINGEN MED DET HÄR?

Nu tar jag mitt sura och hoppas jag nu lär känna en av slowskallarna, annars tänker jag fanimej inte bry mig, köra på och göra det som skas, bli bäst, få jobb, bli rik, osv.

Inte nog med att man ska spela brännboll och annat skit, jag ska behöva gå sådär en miljon mil svintidigt på morgonen också, sen till skolan, sen hem = död.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

va, fick du inte en enda brud i din klass? vad fan delade dom in er i för kategorier egentligen? ska hata skolan med dig babe!

masha sa...

vet precis.

"ta på dig oömmakläder och kom me ett glatt humör!!!" skrivet med comic sans. hatar sådant skit.