2009-08-24

horkuk

JAG HAR INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJ LIVET, jag är pank som satan, har inte råd med mat, det ända som finns i kylen är vin alot of vin, det är bra men magen bah *KURR SKITFÖRBANNAD* orkar inte ens bry mig om det.

Så jävla fint, Natalie har jag 2 sek ifrån min lägenhet, har sprungit över till henne titt som tätt sen jag anlände till lägenheten, är så skönt!! Alla mina saker är snart oppe, städat och fint och jag har duschat. Är något jävla skit på kanal 5 och jag orkar inte sträcka mig efter dosan och slå av oljudet. Ska visa lägenheten bara jag hittar minneskortläsaren.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

du får låna lite matpengar av mig om du behöver :*

ronny sa...

men gulle <3 jag fick låna cash av Johan så idag ska jag handla mat ^^ vi måste som äta middag en dag ju!!!