2009-08-15

I bastun tänkte jag på leila och hennes bakverk, hon är bara så jävla fin

Ibland känner jag mig som en jävla snorunge, liten och grinig som håller pappas hand och bara pekar, den och den vill jag ha. Så är det inte, jag pekar aldrig, ber inte, jag tackar och niger fint när jag får något. Typ som nu, jag har fått cash, tusen saker till lägenheten som jag inte ens bett om som mat och möbler, 10m antennkabel, ommålat vardagsrum och tapeter, det är kanske nu man ska kasta en tanke åt de som inte alls har de så lyxigt som jag, äh jag är glad.

Sitter här i skogen och tänker på min födelsedag, ska köra partytema döda idoler, kommer skratta ihjäl mig om någon klär ut sig till anna lind eller palme. Funderar lite på min idol, såklart någon pampig. Ska kolla på dokumentär klockan 10 om älsklings hendrix. Seriöst finaste mannen som levat. Om man inte ska leta åt sig en gammal lingonsyltsburk med handtag och gå och plocka hallon imorgon

Inga kommentarer: