2009-08-27

ska nog gå på dolarstore och köpa billiga färgglada kollegeblock och shampo

Apropå Audition så tycker jag asiatisk skräckfilm kan vara redigt bra och scary, deras typ av tempo och uppläggning är helt annorlunda i jämförelse till amerikanska rysare, den skiten är ofta så förutsägbar och det ska nästan alltid vara någon blåst idiot som faller eller inte tänder lampor i mörka "läskiga" utrymmen. Som Audition jag och Natalie bara satt och väntade på att få skrika i soffan, på att något obehagligt snart ska hända, dock var Audition ovanligt seg men ja, hela skiten krashade mot slutet så skitsamma se den inte.

Nya Dexter har kommit och jag vettefan om jag ens ska se s4, kommer nog göra det men avslutningen på s3 var perfekt, och nu är serien inte längre baserad på böcker, så jag tror nästan att Dexter suck ass, okej då måste se nya avsnittet idag! Kan man få det satans studielånet snart eller? ÅÅHHHHHHHHHHHH

Inga kommentarer: