2009-08-11

mina ögon har blivit asfaltsväg

Ja Göteborg var så fantastiskt, åkte karusell, var full, åt sushi hela tiden, tittade på djur och fiskar, satt vid havet, köpte fina kläder, sniffade på fina för dyra kläder (för dyra för tillfället), svettades som ett jävla as. Hann inte träffa de jag skulle där nere men ah får väl åka ner igen någongång. Men tågresan OMG tåg är nog det mest äckliga transportmedel som finns, den icke existerande hygienen gjorde att skinnet kliade som fanders på resorna upp och ner, aldrig mera tåg in my life fy fan.
Sen har jag flyttat också, och jag vill nog aldrig mera åka sträckan e4 kramfors - luleå, luleå - kramfors. Åkte ner med flyttlast, nästa dag lastade vi in alla skitsaker i min lägenhet, sen upp mot luleå på natten, och hardcore fasran höll på att döda oss 2 gånger på den resan, seriöst hade inte jag varit vaken hade pappa somnat framför ratten och vi ner i helvetet pang DÖD. Och så idag ner från Luleå, lagomt bäng i huvvet nu.

Imorgon ska jag bygga ihop mina förbannade ikeamöbler och supa, min lägenhet är så bombnedslag.

Inga kommentarer: