2009-08-29

Ska prova äta en kokosboll nu, hoppas jag inte spyr på tangentbordet

Nä kan verkligen inte käka, åt lite, gjorde pasta pesto. Eller köpte pasta, kokade den i 6min köpte en burk pesto, smetade över, hackade i lite baby bell och avokado, kräktes i munnen, magen sprack, tog en alvedon, nu vill jag dö för 6:e gången den här dagen.
Blev bjuden på "kom över öl ikväll" känner - döda mig nu. Haha kanske ska ta med sista flarran vin då, menar på söndag är dagen innan första KOLLA FÖRSTA SKOLDAGEN PÅ NYA SKOLAN, måste va fräsch, snygg, fin, pepp, inte så satans nervös och stammig. Kanske det som behövs, en jävla återställare X full så jag slipper må pyton.

Dog förfan på affären, fattade inte vars pastan låg, virrade bara omkring och tänkte att de som jobbar där säkert snackar skit om mig bah: hon går på nått, kanske knärkis, äter inget, kolla hennes svarta ringar under ögonen GAAAP!!!!!!!!!! sen HAHAHAH HATA NA. Kul har bara handlat där full och bakis de senaste dagarna, börjar bli less nu.

När skolan börjat ska jag ägna mig åt rensa kropp och själ, stilla sinnet med bra saker.

Inga kommentarer: