2009-08-16

Tårta till frukost idag kanske

Kände mig så elak just, kastade ut grannkatten som sneakat in under natten för att det är full storm utomhus, där rök min plocka hallon plan. När jag vaknade för ett tag sedan stod datorn på och pappa hade sökt vägbeskrvining till någon bondehåla i Näsåker, det är långt dit, undrar vad han gör där borta just nu i stormen.

Tänker för ofta på pengar och snåla personer, personer som påstår sig ha lite mer pengar än alla andra och ändå är så fruktansvärt snåla, vad sparar dom till egentligen? sin död och en dyr gravsten? Arvet lär inte gå till barnen, eller så ljuger de, dom har inga pengar och arvet består av lån på alot of money. Haha om det ändå vore så, då skulle jag fyllas av skadegläde typ men säg det dårå fattiman. Kan tilläggas: Jag är ej rik, men ser inte ut som en träsko. Imorgon ska jag ringa frissan. Kallas det inte för a-linje när man kapar det kortare i nacken och längre fram? Hatar alla kläder som går i a-linje dock *kräx*, åh suck vad mitt hår blivit fruktansvärt långt och irriterande.

En rolig sak är att sen jag för första gången såg True Romance har jag alltid haft en tändare på badrummet, ifall att någon kommer och jagar mig så jag kan göra en hemmagjort bazoookaaaaa av eld och hårpray och bränna sönder fejjan på den elaka jagarn.

4 kommentarer:

em sa...

jag åt tårta till frulle idag
hhööh

ronny sa...

tårtfrulle ruule

esther linnea sa...

du ser verkligen inte ut som en träsko :D

ronny sa...

katten: Du är ingen träsko heller gulle