2009-08-16

ska tvinga bror att laga sushi med mig en dag

Att tillägga: Inte supertät men jag bjuder ofta på det lilla jag har, man blir ju sne när folk aldrig någonsin bjuder tillbaka, jag förväntar mig inget pang bom stort och dyrt, men något litet "hej kom så bjuder jag på lite lunch och bira puss" hade gjort mig döglad. Komihåg det snålfjantar!

Asså jag dör av att det är så fruktansvärt tråkigt idag, regnet öser stormen tjuter, strömavbrott och webben dör lite då och då, alla glor på tv. Tänkte shoppa hem från yoox, hur är storlekarna? stämmer skiten med vad de tar för avgifter på shipping och kostad per vara? eller tillkommer det någon dåld tullavgift? Betalar ni med kort eller paypal? NI SOM KÖPER DÄRIFRÅN KAN GÄRNA SKRIVA SVAR NU. måste tanka hem serier *dör*

3 kommentarer:

masha sa...

asså frakten brukar ligga på 8 euro, har jag för mig. har köpt grejer många gånger, senast ett par skor. har inte heller för mig att man betalar mer i frakt för att man köper fler varor, men då har jag max köpt... kanske tre åt gången. 100 spänn i frakt som max. jag vet inte om man kan paypala men jag har iaf alltid betalat med kort, funkar finfint. när det kommer till strl... asså det varierar ju beroende på designer (när det kommer till skor) och italienska strl... det finns en sådan där size-karta som visar vad den internationella strl är (dvs xs, s, m, l osv). man klickar på "info" vid "select size" för att se kartan. och nej, man tullar aldrig när man yooxar.

masha sa...

och ja, hatar snåla människor!!! orkar inte med dem.

ronny sa...

åh great, ska klicka hem paketet bara kulorna börjar rulla in snart, och betala med kortet då!! :DDDD Älskar när det inte är förbannad tull, köpte något för skitlängesedan från någon usasida och fick tulla 800kr, det sög balle.