2009-08-18

vill bjuda men är fattig, såhär fattig har jag inte varit sedan -95

Stod framför spegeln och tänkte "nöjd med håret" en tiondel senare "inte ett jävla dugg nöjd med frippan FÖRBANNAD", började klösa på saker som inte fanns i ansiktet istället. Irriterad för frisören sprayade mitt hår med typ lim, går typ inte att rubba luggen *cphuve*, bastu imorgon tänker jag.

Haha kan kan sitta och dagdrömma om diverse saker som idag någongång:
Att en galen japan skulle bli mitt störta bloggfan, supergalen, skulle bjuda mig på resa ner till japan, köpa allt jag ville ha där åt mig, få bo hos crazyjapan, och sen när jag skulle åka hem skulle japanen vägra betala min resa hem, och då var jag pank.
Då ändrade jag senariot i huvudet till:
Blir bjuden till japan, men tar med nödpengar till biljett hem ifall japanen inte betalar hemresan, skulle också tvinga japanen att visa upp biljetten hem när jag landat och hälsat typ TJENNARE på superfanjapanen.

Man kanske borde gå och sova med limhjälmen.

Inga kommentarer: