2009-08-27

BUHUU, kanske ska laga någon maträtt jag aldrig ätit förut bara för att få känna "åh första gången"

Jag tycker mitt liv de senaste 4 åren innehållit alldeles för få moment som innefattar att man får uppleva och känna något för första gången.
Otrolig lycka över första riktiga stora cykeln ca 10 år, jag hukade ihop mig vid ytterdörren och grät av glädje, i den stunden kunde jag inte förstå varför jag grät när jag var så glad.

Första lesbosexet, ca 16 år. Var en trekant, tjejerna var inte ens sådär superhotta, men mjuka och luktade gott.

Första killsex, ca 14-15. Var i en våningssäng, min bästa vän låg i slafen under och fick plågas. Minns att min mobil som låg i sängen ramlade ner mellan säng och vägg och ner till kompisen under och pladask på golvet, det sög.

Första musiken som verkligen delades och älskades mellan två vänner var Winnerbäck, åh vilka minnen det drar på när man väl sätter igång en gamal cd.

Första gången jag verkligen på riktigt blev kär i någon var i ett iskallt norrland just fyllda 17 år, jag var en gång kär i en av mina bra tjejkompisar men vågade aldrig säga det till henne förns kanske flera år senare. Var mest bara glad då hon fyllehånglade med mig. Så typiskt att jag inte har kontakt med henne mer. Sen var jag kär i en kille innan jag blev kär i kalla norrland, men det där "hej jag är kär pirret" varade kanske i 2 månader max, sen ledsnade jag och blev hora haha nej okejdå blev inte hora.

Första gången jag blev redigt rädd och skärrad att jag på fullaste allvar trodde mitt liv skulle vändas i en handvändning var då ett samtal kom en eftermiddag hemma hos oss. De ringde från pappas båt och sa att han var spårlöst försvunnen, och hade varit det i 3 dygn. Han kom hem igen.

Första gången jag var full ensam hade jag fyllt en liten petflaska med vodka, satt på flickrummet och drack mer än hälften, blev full och vågade inte gå ner på nedervåningen, så jag kissade i en djupskål, gömde återstående sprit och somnade. Dagen efter då jag vakande kunde jag inte komma ihåg vars jag gömt spriten så jag fick ägna 1 och en halvtimme åt febrilt letande. Jag var 15.

Första gången jag blev så cpfull var på en liten festival, jag blev hemskjutsad av socialtjänst och mina föräldrar hatade mig, kanske var 15 år då också.

Jag var 16 år då jag flyttade hemifrån, och 17 då jag fick min första egna lägenhet, året innan bodde jag med någon tönt.

Första festival om man bortser från den minililla då jag blev aspackad måste ha varit Urkult med Natalie, 14-15 år och hade rymt hemmifrån för att vi skulle kunna lifta ut i skogen till festivalen. Vi kom fram oskadda och även hem igen.

nu ska jag se mer vampserie

2 kommentarer:

masha sa...

haha pisset i skålen asså kul!!!

ronny sa...

haha så jäkla fest då!