2009-08-27

vill titta på porrserier men hittar inga bra, fick nöja mig med vampsex hahaha

Vemfan går och köper kuddar från H&M som ser ut som rosetter? kräks vad jag hatar rosetter, fucking asfult! Helt ok om folk nu vill ha det på sina klänningar osv, men rosetter i hemmet?........ död.

Har bara glott serier hela dagen, så jäkla skönt, drack upp det sista vinet, åt mackor och lagade mat. Imorgon ska jag tvätta och vina, bli full och sova naken. Äta varannandag så jag kan köpa de 511 plagg jag spanat och tagit i. Färga håret också NOTE OBSOBS GLÖM EJ

2 kommentarer:

esther linnea sa...

hehehe har nakensovande-fobi, alltså könshår och "kroppsvätskor" samt stjärtskåran kan komma i kontakt med sängkläderna :D *tjaj som sover med trosor*

ronny sa...

nej usch detär äckel, gillar trosor, överkropp kan vara naked, det är naken för mig <3 orka med pubishår på huvudkudden