2009-08-18

en gubbe heter igor på idrotten, som min lille kisse

Så arg på friidrotten, sen slukar upp iaf min pappa han är så jäkla inne i skiten att det inte går att prata med honom. En bra grej med mina föräldrar och sport är att de tycker lika mycket om damsidans prestationer och kan typ alla spelare i damfotboll lika väl som i herrarnas. De blir typ arg om de skiter i att filma någon gren damer ska göra och istället filmer gubbarna.

När man hör på komentatorerna och det typ blir damer i släggkastning? haha vet inte ens om det heter så men dom bah woo zsjjki från poland tog guld lol ungefär, men när en fet gubbe kastar bah WAAAAAHHH GULD *kramas med penisar i komentatorsoffan*.

Vaknade just upp, sov med en tjock katt, nu ska jag hjälpa mamma baka äckliga kakor som dom tycker om, köpte godis, tamponger, cola, och chips på ica tidigare. Nya ikeakatalogen kom idag också, har ångest, vet inte om jag ska köpa en hylla i vitt som matchar resterande hylla/skrivbord eller ta den i "valnötsfärg" som matchar soffbord ;CCCCCCCCCCCCGRIN!!!111ett

Inga kommentarer: