2009-08-17

sushifest, förmycket hår, stolle osv etc

Var och klippte - "klippte" mig idag, ångrar så förbannat att jag inte gick till samma ställe som sist. Stollen bah nej nej nej när jag TA MER TA MER KLIPP MERA, så sa hon - Jag tror inte det blir så fint om jag tar mer. bah *gap* så jag fick gå därifrån 530kr fattigare och nästintill oklippt, det blev bara liiiite kortare i nacken men sen är skillnaden från i morse obefintlig. Så jag får väl fan vänta in studielånet och trimma på frillan en gång till, jävla sopa. Så när jag frågade efter en värmeskyddande spray som de inte hade tydligen sa hon - Har inte det märket men vi har denhär, så tar hon fram en helt annan produkt som typ var silkesdroppar eller nått skit???? Hon kanske gick på något, det gör alla i kramfors haha.

Jag och lillebror börjar bli pro på hemgjort sushi, fan vad gott det blev, vi slaffsade i oss nästan alla sushisar vi gjort, och jag gjorde sådär 800 stycken nigiri med avokado (ny älsklings) mmmm.

3 kommentarer:

masha sa...

oh lord, orkar inte med sådana "frisörer"

masha sa...

de bah "ska du inte klippa upp här? blir nog fräsigt!!!" man bah *SUR SMILEY*

ronny sa...

Asså den jäkla kärringen, blev stensur. Hon var säkert en tard elev också, det är min vanliga tur. Nu får jag samla kulor och hitta ny frisör *SUCK*