2009-08-01

på måndag åker jag till götebooooorg

Vet ni hur jävla skönt det är att komma utanför dörren och känna sommarkvällen efter 3 dagars sängliggande? SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRR SKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Två av dygnen sov jag bara och åt lite, så jävla sjuk, och nu idag är jag äntligen på benen, efter ton med snor, slem och svett. Hade nog kunnat badat i all slem jag harklat. Gud hatar mig för att jag är så elak och staffade mig med förkylningen så jag missade lulekalaset, jag som ville dra en oj är klockan 6 på morgonen dax att gå hem *däck*

Alla som läser den här bloggen är så tråkiga, ingen frågade ens vad det var för födelsedagspresent jag fick av min kille, bara därför ska jag tänka på den nu och inte tala om vad det är, hejdå surfittor.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill veta darl! jag är bara sämst att kolla bloggar nu med jobb o sommar o skit ;(