2009-09-01

om jag bara hade haft en harpun, eller bazoooka så jag kunde röja undan gatorna lite

Okej har konstaterat efter dag två att standarden i klassen är låååååååååg, hatar dom allihop, gör så jävla ont i hjärtat att behöva genomgå två års studier på egen hand (igen). Sen vafan? Vars går alla på lunch egentligen? Jag står inte ut att behöva stå en en timmes matkö för att köpa en rutten macka, det är nog därför jag aldrig äter lunch ute, aldrig frukost hemma för att jag inte äter ordentligt och orkar handla hem frukost, hatar mitt liv lite, eller nej, jag hatar alla andra som förstör mitt liv, matkö, köer, dåliga flygtider, klassen, allt förstör mitt liv.

När jag har 15papp på kontot ska jag gå och köpa en mac, men lovar mac kommer nog snart med toutchscreen lappisar, finns en så fin fancy där man man stänga igen laptopen, men som vrida skärmen och bara peta på skärmen (såklart hade jag använt pekpenna orka fingeravtryck när man ska surfa porr)

Inga kommentarer: