2009-09-08

hade jag haft ett sugrör hade jag blåst en tuggad pappersboll rakt ner i halsen på na

Nu ångrar jag att jag fuskat i matte sedan 4:e klass i grundskolan, ok fuskade inte så mycket första året på gymnasiet då jag med hjälp från någon övre makt klarade matte a, haha tror benhårt på att människor som har lätt för matte är lite cp, som hon i klassen *bara för mycket hatar henne*.
Vad gör hon när man kommer in i klassrummet efter lunch? JO SJUNGER SKITHÖGT TILL EN ASKASS LÅT SOM EN ANNAN NOLLA SPELAR UPP FRÅN YOUTUBE, poppade en alvedon i den stunden. Ni vet den där *jag kan verkligen sjunga så nu ska jag sjunga och vara så speciell, alla älskar min dåliga sångröst* heheeeeh satte nästan alvedonen i halsen, cp.

4 kommentarer:

esther linnea sa...

hatar folk som går omkring och sjunger publikt, vill bara köra ner en smutsig kalsong i halsen på dom

Mikaela sa...

Det här är nog en av de mest fantastiska bloggarna någonsin. Ju.

ronny sa...

New kicks: Helt underbart med en kommentar!!! Eller typ "nu vet jag att folk läser lite"

Mikaela sa...

Klart folk läser! Hur kan man inte läsa det här? Boka klipptid OK skank är typ det roligaste inlägget ever. HAHA - gör eld som pygmeer gör.

Ok. Nog fjäsk då, men obs! sant.