2009-09-22

tycker någon stolle kan ringa åt mig imorgon och låtsas vara mig

Kommer dö imorgon, det är såhär att vi cpskadade elever på utbildningen jag går ska fixa praktikplats (LIA-plats = Lärande I Arbete) alldeles själva!!!!???? Vet knappt vafan det är jag går och utbildar mig till, iaf har jag ingen aning om vars jag kan arbeta osv. Vilka företag som ska ha sånna som mig, tänk om jag ringer ett företag och så är det fel bah eeh nej jag är inte elektriker?? sry hejdå. Ingen aning om hur jag ska inleda mitt telefonsamtal till SSAB imorgon, typ hej heter Annicka går det här utbildningen blabla vem ska jag snacka med? är ute efter praktikplats hos er? och om nu SSAB inte har någon plats vad ska jag då göra? jävligt luddigt förklarat allt är, blir döförbannad och jättenervös. Jag + Telefoner = skott i huve

Haha jag tror programmet Kändisdjungeln är fake, spelas in i en lövskog norr om Varberg helt klart, vem vill titta på en gammal nerknarkad pippi och någon bloggande Ann med 100 kids hemma i sthlm? Asså så fort de filmar något "kändisarna" ska göra filmar de typ med en webcam och allt blir överexponerat (för att man inte ska se granarna och elledningarna såklart)

Inga kommentarer: