2009-09-17

FÖDELSEDAGSTJÄJ

Herregud min födelsedag började klockan 6 imorse då jag flög upp butnaked av väckarklockan som jag inte kunde komma ihåg att jag ställt, ställde mig upp drack ett glas vatten, spydde som fan i handfatet, gårdagens smink, skitäcklig, stinker vin. Ett jävla under att jag ens tog mig till skolan i det tillståndet, somnade i mikrosekunder 10000ggr under hela förmiddagen.
FATTA HUR SKÖNT DET ÄR ATT VARA HEMMA NU DÅ!!!!
Fick några garttis från diverse stolpskott i klassen, och till och med en ekologisk mörk chokladkaka, smakade väl sådär men.

Nu har jag sprängt i mig 14 bitar sushi (födelsedagsmiddag) och köpt hem två grodbakelser för 25kr styck, tjejjen på konditoriet tyckte om mitt hår trotts risig dag. Nu är jag ren hehe.

Man ska fan inte bli dötankad mitt i en skolvecka, spy när man kommer hem och spy när man vaknar, måste lägga ner spriten, haha åh så var det jag skulle ju sluta röka när jag fyllt 22 *glömt bort*. Ska spara spritpengar till dyra fina skor, måste sova hejdå nykterister

Inga kommentarer: