2009-09-04

mina polare dom sa, att hård det ska man va

Gud har varit så jävla död den här veckan, upp klockan 6, i säng för sent, hemma från skolan seeent, noll mat, fattig som fan, för mycket öl och rosé. Men så jävla glad att Malinn ringde på onsdagen och släpade mig nyvaken på några bärs, träffade en person från min klass och bah *pola med honom* han är skitsnäll, lugn som en björnunge. Var faktist med honom på skolan idag, även om det bara var i någon timme sen fick alla go home.

Träffade också andra folk jag trodde gick i min klass eftersom de hade varit med på samma studiebesök tidigare på dagen, men det visade sig att de gått fel och hamnat på helt fel stuidebesök, pratade med dom iaf, men det är ju sådär "pratar med dig full, hatar dig i skolan" så pinsamma, tur att de inte går i min klass. Tur man har Malinn nu är jag inte mobbad mer.

När jag sökte in på skolan kom jag in på mitt andrahandsval, gick och pratade med någon kärring om det verkligen är helt omöjligt att få byta över till driftsidan som jag ville gå. Nästa dag: Hej Annicka här är dina papper stick på lektion, ååh du en till sak du går nu drifttekniker, jag bah VAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH FUCK ME!!!!!!!!!!!!!!!!! Blev döglad (typiskt att min nya polers går kvar i el då), men läser tillsammans ett år iaf hehhehe.

Gud kanske inte har fördömt mig ändå om nu inte polaren dör, linjen läggs ner, jag får cancer, alla mobbar mig osv.
Nu ska jag snart ta bussen hem till mamma och alla katterna, sova som satan hela helgen och äntligen äta mat, klicka hem lite snygga saker från world wide, sätta sprätt på cashen.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

fan vad fint att du fick byta :D

ronny sa...

katten: är så jääkla glad!!! Du och jag ska 2hand shoppa snart <3<3