2009-05-04

To good för k-fors, måste få bo i argentina. swe är tråkigt

Kan inte fatta att jag varit hemma över en månad nu, tiden har bara ja, runnit iväg. På tal om rinna, så kunde jag förut halsa öl så att ölen eller whatever bara rann ner i halsen, true bångare man var. Men efter ett program på tv om rekord blev jag livrädd då en kille halsade jag vet inte hur många jävla liter vätska på någon minut och sedan hade råkat samla hälften i lungorna så han höll på att kvävas. Då la jag av mitt liv som festens alkis. På fredag åker jag tillbaka opp mot Luleå, lovar att våren där är så jäkla efter och att allt fortfarande är pissgrått, tard fyfan, älskar ju grönt och den där doften av blommande löv. Haha suckers för er pollenalergiker då.

Såhär är alla i kramfors *GLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO* ja man suckar faktist högljutt där, så jag SUCK. Jag har också bantat ner min redan beniga kropp, jag får plats i mina sepesupertighta jeans nu, fick jag förut också men då fick jag blåmärken på höftbenen, nu har väl "fläsk" försvunnit från häcken eller nått, najs med oblåmärkiga höftben och snygga brallor. Dock vet jag inte hur jag kunnat bantat som, kanske råkat röra mig för mycket.

Sen.. JAHA nu är Natalie i Tunisien suck ass när man själv får vara kvar i swe, sen åker Johan och familjen T till arablandet, också vafan. Utlandssol är förvisso ett rent helvete för min fräkniga hy, men det finns ingen mer än mig som älskar hetta, seriöst hade kunnat bo i en sauna, fryser ju alltid. Tidigare idag då jag åkte bil tänkte jag på motiv som ofta passar typ överallt, och det är djur och skog, typ ett träd eller en skalbagge kanske, ett par skor med dinosaurier hehe. Så jag letar efter schabloner och kakeldekor med fina träd och djur OBSOBSOBS INTE TILLSAMMANS, okejdå ett träd med en fågel går bra.. Det är vad jag ska pimpa min lägenhet i Härnösand med, kommer jag in på skolan ska jag renovera hela faderullan där, jag tänker mig stuket - VITT med snygga färgiga haha färgiga möbler.

Inga kommentarer: