2009-05-09

Urkult 2008

Såhär vill jag ha det nu, platsmuggen fylld med vin, sommar haha och Camp: P/S Gold Roger, hela besättningen ombord på campet/skutan hade namntags på ryggen med namn, och det finns ju ingen annan mer orginal än Ronny Med Kniven - maskinisten/alkisen = jag, men alla var ju alkisar så.
Tampen runt handleden går för den delen till min väska med värdesaker såsom: Smink, lite cash, plastmuggar och skedar, öl, våtservetter och en mobil. Fyfan det är det smartaste, då kan man aldrig gå ifrån väskjäveln/supa bort den.

5 kommentarer:

Anonym sa...

smart med lina, varför har inte det blivit en trend?

ronny sa...

Asså ja jag undrar, kommer nog blir det "tamptrend 2009" hehe

Anonym sa...

HAHAHHA du kommer äga alla festivaler! ronnys tamptrend ;)
yes, jag har kökort, gasen är min bästa vän :D

ronny sa...

Vaihälvätä, vi byter, jag tar körkortet ditt och jag ger dig insides i tamptrenden ;)

Anonym sa...

HAHA NEVAH!