2009-05-29

tjejigt framför dattan ikväll, ja DATAN MED TVÅ T

Har varit full och bakis i en vecka, idag är det vitt. Man är väl lite vuxen, ikväll ska de ringa från skolan jag sökt till och ha någon fjantig intervju, varför? Alla som sökt till skolan har väl ändå sökt av samma anledning -utbildning = jobb stollar. Blir ändå nervös inför samtalet, vafan ska jag säga? Att jag vill gå där för att få jobb punkt slut ungefär, de kan ju inte direkt förvänta sig något annat, eller jo ska också säga att deras skitskola verkar vara sååååå braaaa som växlar mellan teori och praktik blabla, borde duga. Telefonintervju till skolor är lika idiotiskt som de högskolor som kräver att man skickar med ett foto på sig själv i sin ansökan *ytan talar för sig själv*.

Haha tänkte åka och köpa en vinare, men kom fram till att jag säkert skulle hinna bli så nervös timmen just innan de ska ringa att det bara hade slutat med att jag halsat opp hela flaskan och flabbad/sluddrat i telefonen.

Ikväll ska jag ha lonleytime, ska beställa hem en fetingpizza och älska med Nip/Tuck.

Inga kommentarer: