2009-05-23

*kräks*

Människor är fan så jävla äckliga, fula och dumma i huvudet. Jag och Natalie gick ut igår och så stod jag bah rätt opp och ner och ja, jag vet inte vad jag gjorde, väntade säkert på öl, då någon fucking tard BITER MIG I HALSEN, varav jag utbrister VAFAN HÅLLER DU PÅ MED ÄR DU HELT DUM I SKALLEN ELLER????? Idioten - Haru pojkvän elleh? Asså fyfan vad förbannad jag blev, jävla aidsmänniska. Jag gick ut, idioten följde efter och bah - Assåååå tjejjer som du ska fan inte vara här utan sin pojkvän det kan va faaaliiiit höhö.

Suck...

Lite lack på att
mina bästa solglasögon söps bort X 2par. Haha fotade några jävla fula bilder med mobilen som ni inte får se, nu är jag så stenbakis att jag går och dör någonstans, måste köpa toapapper, man blir så dålig i magen av supar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

<3 aids :P

ronny sa...

Hade jag haft en yxa i bakfickan hade jag blivit mördare idag asså

esther linnea sa...

alltså, sådana människor, man tror inte dom är på riktigt! är så efterblivna och sneda i huvudet att man blir helt.. liksom ska man skratta eller ska man mörda >8)