2009-05-15

sunny

Åh idag alltså, solen steker svett på ballkongen, vill som inte lämna den, men vill inte få fejan sönderbränd heller och lökringar dårå. Jag blev så jävla less på att vinflaskorna tar slut på en dag så jag packade mig igenom alla lurkar på bolaget och köpte mig en fet box Oude Kap ellervafan det heter, tycks inte finnas så många fancy vita viner X3liter. Men Oude Kap är fancy, gott och 14%. Jag ska göra blandband idag med låtar som:
Cher - Gypsys, tramps and thiefs
Zager & Evans - In The Year 2525
Dolly Parton
Allman brothers - Ramblin Man
Del Shannon - Runaway
OSVOSVOSV, jag är all about the golden oldies

Haha tänkte ett grlpower-band med bara bruds, ska döpa det till swinging titties.
Sen när jag är lurvig kommer jag sitta på golvet i kilklackarna och fota mig själv för att sen stirra på bilderna i 1000 år, är man fin i håret så är man. MÅSTE STÄDA MEN GÅR JU INTE DÅ DET ÄR SÅ FINT VÄDER, VILL JU SE NIP/TUCK MEN GÅR JU INTE NÄR DET ÄR SÅ FINT VÄDER. Nip/Tuck är bra men blir så sne varje gång jag ser "Matt" han ser ut som Jacksons son typ, fyfan han kunde peelat liiite mindre under ögonen, tja freakshow. Har också dragit ner Sex Feet Under, ska nog börja titta den serien imorgon.

2 kommentarer:

masha sa...

dollan å cher!!! asså inycon chardonnay (gul/vit box) är asvärd. nom nom nom.

ronny sa...

W00t, har helt missat att inycon finns på bib haha *alkis* Men oude är fett också, passar bra med min Cher hehe.