2009-05-15

Var ändå ganska fin idag

I morse när jag skulle iväg till skolan FÖR ATT ÄNTLIGEN HÄMTA UT DET JÄVLA SATANS SLUTBETYGET glodde jag bra länge i garderoben och tänkte, nä fan om man ska byta klädstil/ iaf uppgradera den till sådant man alltid tyckt om men aldrig trott man kunnat ha av någon anledning, kanske anledning 1. Det är bara moviestars som kan ha sådant *avis, muttrar och skiter i det*. Haha det var så kul när jag och Malinn satt på hennes rum och pimplade vin innan Sepekatten anlände, vi bah ah men kvinnor med snygga kläder asså kvinnor som är snygga med snygga kläder vågar man ju knappt prata med, så sa Malinn, ja jag vet, en gång såg jag ju Johans mamma och hans syrra på Tempo i Härnösand, tänkte hejja men när jag såg Johans syrra vände jag om, går inte att prata med skitsnygga tjejs lixom. Moviestars är samma sak, skitsnygga KAN INTE PRATA MED. Jag tror jag ska bli en skitsnygging EN SKITSNYGG MOVIESTAR, får göra webcams-filmer och youtube:a allt.

Menar kommer ju alltid älska byxor, för det är fan finast. Och fina jackor och fina överdelar överhuvutaget, sen gillar jag guld också, ska gå på H&M imorgon och köpa ett billigt sketet fult halsband bara för att få "guld" kedjan så jag kan fästa en skitfin bråsch? i den som jag fick av Malinn för längesedan. Sen har jag ju faktist gjort ett framsteg, JAG HADE KJOL FÖR NÅGON DAG SEDAN WOHOOOO DEN NI, föddes man i byxor är det hard att sätta på sig något man inte kan bresa i, sen blir man helt chockad när man plötsligt ser en midja och ben, bah vafan är inte jag ju hejdå.

Inga kommentarer: