2009-05-11

RONNYÖHMAN - THE UNTOLD STORY

- Varför kallas du för ronny? ronnyöhman?
Jo det ska jag förklara för jag är så less på alla som ständigt frågar.

När jag och brudarna var några år yngre hade vi kodnamn på det mesta, och kodnamnet för öl var just öhman (vi tänkte väl antagligen lite klyschigt ÖLman). Ja kort och gott så satt vi en dag och blev fulla med bandspelaren bredvid, så kom låten Agent Bulldog - Ronnyöhman, och då var det någon av brudarna som sa att menvafan du är ju ronnyöhman (okej jag är inte död eller skinskallemen). Jag blev ronnyöhman för att jag alltid sänkte så många bärs-öhmans utan att däcka och spy trotts att jag inte är den största kvinnan man skådat och för att alla hela tiden, äähhööh du är ingen tjej, du skulle kunna vara min buddie, min killkompis men tjej blabla. END OF STORY, sen är ronny ett tjusigt namn också, lite som en man i jeansjacka med mustch och skitsmala ben och vääldigt trevlig. Haha som jag, trevlig, smala ben och gillar jeans men kanske inte just jeansjackor, mustachen ja, det får vara mina håriga armhålor då.

Inga kommentarer: