2009-05-30

Äckelpizza

Igår kände jag mig som Miranda i S&C, i det där avsnittet då hon är livrädd att dö ensam, kvävas av sin hembeställda kinamat och att katten skulle börja äta på henne eller något. Luleås pizzerior hatar att köra hem EN ENDA PIZZA, vafan inte så att jag kan äta 3 pizzor ensam, jag är inte 300kg fetma direkt, så jag åt palt istället. Mer det där att är man ensam kan man glömma att få en pizza hemkörd till dörren.

Haha och den där intervjun, herregud de frågade helt jävla idiotiska frågor, typ Är du medlem i någon förening? Vad hade du velat jobba som efter utbildningen? Hur fick du tag i våran utbildning? Gör du något på fritiden som kan liknas vid våran utbildning? Asså, ja självklart att jag leker pappersindustri på min fritid? Öh... idioter, ska de basera antagningarna på de där frågorna är jag jävligt körd, blev nog mest förbannad, intervju my ass.

Det är så varmt och skönt ute och jag ska tvätta klockan 6, inget vin, inte ens en öl, ni förstår ju. På måndag ska jag fanimej hitta ett par skor som man inte behöver svettas i hela sommaren och solkskydd för ansiktet 60+++++ solfaktor, kan inte ens sitta på ballkongen utan att vara rädd för att steka upp ansiktet.

Inga kommentarer: