2009-05-20

ferre kan betyda fisk och fest, ferreferre = fiskfest så jävla bra

Wohooo på fredag kommer Natalie, då blire ferre jäärnä asså! Vi satsar väl på en 7-dagars, mycket vin, mycket öl, mycket film, mycket sushi, mycket sol och värme, mycket glam och glitter osvosvosv, och mer jävla vin.
Jag satt och kollade på någon b hemsida och såg att det ska finnas ett par fina tights/leggings blabla på en skitaffär, så jag ska gå dit imorgon och kolla om de finns, sen ska jag 2hand snoka efter något fint, köpa mascara, dricka vin, spela in ett till blandband, och sen ska det också storhandlas så jag och bruden överlever då Johan haha han med stålarna drar till araberna.

Pappa- Ni får fan ta det lungt så jag inte måste åka och hämta försäkringspappret igen
Jag - Asså vafan snackar du om?
Pappa- Men när ni var DÄR och jag fick hämta pappret?
Jag - Du menar när jag tappade bort mobilen och legget?
Pappa - JA!!!!!!!!!!

Haha jag tycker det är tur att varken farsan eller morsan vet om att jag tappat mobil, plånbok och hela faderullan mer än 3 gånger här i livet. Men efter alla miljoner gånger har man lärt sig att man lämnar skiten hemma, allt blir ändå bara trasigt, stulet, dränkt, borttappat, länsat, uppätet av något mongo (har säkert hänt någon)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu