2009-05-27

chillout vemfan döper en pub till det? likadant som de där jävla rödvinet, smakar som jästvatten seriöst.

Fan vad trött jag är, helt jävla tärd, borde bara lägga mig ner och sova men ska dra fram vinet istället. Ska även slänga in lite bilder här framöver, är jävligt seg på det. Måste framkalla hela jävla hårdisken med bilder innan systemet krashar, helt paranoid över att det ska hända. Idag är det storm ute så går man ut betyder det att den perfekta frisyren dör.
Jag och Natalie ska nog ta sista bussen mot stan och sätta oss på någon pub och chilla på kvällskvisten och sedan ta oss hem i stormen.

P.S Drick inte Chillout rödtjut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men herregud är det storm där också? hela jävla sverige är drabbat tydligen! småland med! :(
värsta parra här med, så jäkla många bilder så det är skamligt. måste köpa usb-minne så man kan få över dom o datorn blir glad igen :D
puuussss

ronny sa...

Fyfan höll ju på att blåsa bort igår. Asså ja jag ska nog också köpa mig ett minne om jag blir mer tät i plånkan snart, fan i helvete om ALLA bilder försvinner? Då dör jag ju