2009-04-30

Hej alla valborgsfirare, gillar inte er.

Haha det är som att jag skulle ha skrivit den här lappen. Alla jävla idioter där ute som kastar glasspapper i askopparna???? smart drag andresson och nilsson, fire big time, suck.
Idag blir det majbrasa ala fuck alla bonnlurkar för jag och pappa har gjort en egen som ingen annan får vara med på, de andra kan stå halvlulliga på kajen och vingla som något annat jävla snille. Känner mig så snäll idag, och där kände ni ironin va? Natalie fyller år idag och jag har varit hos henne i två dygn, haft så roligt och även bakat världens godaste tiramisu. Vi såg "barnhemmet" eftersom vi är de två största skräckfantasterna som finns, filmen var bra även om det fanns några fjantiga och onödiga scener med som kunde blivit bortklippta. Snart blir också Natalies morsa kändis, jag hoppas hennes serie säljer, fan att jag ska se den om svt köper asåååååååssåsååå

Idag har jag flashat runt bland alla loosers i min fina nya orving-jacka, rena fräscha brallor och ett halvdant hår, det var skönt, sen började det blåsa och jag blev sur och gick in. Upptäckte att min deodorant var slut och även alla bomullsrondeller (skitfånigt namn på platta små bomullsgrejjer), planerar att dusha i 100 år pga av detta.


1 kommentar:

moll sa...

hahha titta här: http://www.argalappen.se/ovrigt/580/begreppsforvirring-i-tjarlsorteringen/

puss!