2009-04-17

har inte tid att surfa i skogen hejdå

Hej, nej frisören dödade mig inte, nu är håret precis som jag vill ha det, får väl visa en bild en dag *jävla bloggare bah bryr sig om pix*. Var med Malinn på "stan" köpte min första plattång, den är orange. Har träffat Sepekatten och Malinn på vin och cigg, det behövdes. Vi ska nog ta oss en inne-picknick på kattens golv en dag nu snart. Hatar att sova borta på alla ställen förutom hos Malinn och Natalie, men så jävla synd när jag vakande upp hos Malinn aldeles för tidigt, det fetsnöande ute och jag var så yr i mössan att jag varken visste ut eller in, när jag kom ut till pappas bil somnade jag som en sten haha och pappa bah: "vilken krog va ni på igår då?". Hatar att träffa på folk som man egentligen inte pratar med eller umgås med och sen när man råkar vistas i samma lokal som skunkdreggen så ååhnej måste jag svara på det han/hon sa just? FUCK JAG är UPPTÄCKT, *försöker gömma sig bakom ölen och se osynlig ut* fungerar aldrig. Snön dödade alla vårkänslor, hurfan ska det se ut sista April? SNÖ? NO.

Asså acne har ett par platåsandaler som är såååå fiiinaaaa, kan ingen ge mig dem? PLZ. Platå in mah heart.
Lillebror fyller år på söndag, planen är att käka så mycket tårta att jag dör åderförkalkning.

Inga kommentarer: