2009-04-18

b-klass porto ej betalt

Krogen är så underklass, de har alltid någon svensk skitöl på fat 40:- man bah suck okejdå får väl gå an. När jag skulle betälla ett glas vitt för några veckor sedan på ett ställe hängde jag över bardisken för att förtjust se vad de hade för olika vita viner så jag glatt kunde skrika och hojta TA DEN DÄR SORTEN, då tar kvinnan bakom baren fran Californa White eller vad det heter PÅ TETRA, det vinet är det sämsta och billigaste man kan köpa på bolaget. Jag bah menvafan ska ni ta 65:- för ett glas råttpiss hela tetran kostar förfan typ 60kr. Tog en öl istället, snacka om fett B *kräsen*. Känns lite som att jag aldrig kommer beställa husets vin om jag går ut och käkar någonstans, enligt ryktesvägar från flera år tillbaka är det en egenkomponerad blandning av vinslattar från andra viner haha äckligt. "-hej tar ett husets glas vitt *kommer in med ett glas grönt*

Inga kommentarer: