2009-04-23

hej, kan du stoppa in en 33cl burk på bredden i käften hör av dig

Inatt drömmde jag att jag hade en flickvän, när jag vakande fattade jag inte att allt bara var en dröm och jag fick en illusion eller liknande att hon fanns på riktigt och att jag saknade henne. Hur mycket jag än försökte minnas kunde jag inte komma ihåg hur hon såg ut, bruden i drömmen är ett mysterium, fick aldrig se hennes ansikte men hon var säkert skitsnygg. Haha det som tyvärr framkom tydligt i min tjej-sex-dröm var att jag hade de där jävla fula utsvängda jeansen på mig från ellosreklamen, mådde fan lite dåligt över att jag haft på mig så fula byxor i drömmen. Och när jag satt i bilen idag påväg till s-vall dagdrömmde jag om att kapa en lastbil packad med acnekläder alternativt andra fina kläder, jag skulle ta det jag gillade i min storlek, ge bort lite och sälja resten och bli kitjing.

Kronprinsessan och hennes kille är döfattiga, de har inte ens råd att köpa ett eget hus hehhe.

Det är något med kvinnorna som har gap lika breda som en tallrik, älskar det. Sen att Dolly ser ut som hon gör nu är en annan femma men. Seriöst fan vad glad jag skulle bli om jag stötte på en kvinna med ögonskugga som PJ, folk är så veka idag, nästa makeover ska jag prova. Åh btw jag och pappa var inne i en svinliten asianbutik och där i röran hittade jag åt fina sushivaror så imorgon drar jag fram morsans riskokare *afrikamage ballong hetsäta rå fisk*

Inga kommentarer: